En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Ännu en katt

Publicerad 2012-08-03 16:23:06 i Djur,

Det har kommit in en katt som behöver pensionat. Så ikväll mellan 17 och 21 kommer en kvinna hit som skall lämna en kastrerad hankatt med namn Miro. Det är skygg till en början men när den väl lärt känna en så är han den gosigaste katten. Hur han ser ut et jag inte men det får jag ju reda på snart. Han kommer att stanna hos mig i några veckor så mina flickor hinner träffa honom innan han skall fara hem.
 
Bilder kommer senare. Han lär springa och gömma sig det första han gör misstänker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela