En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Det är tur det

Publicerad 2012-08-02 14:15:49 i Allmänt, Viktresa,

... att bussarna går så sällan. Sitter här och skulle vilja ha något gott, som en Marabou Jordgubb. De är så goda och igår hade jag en tröstätardag och det var inte bra för det satte igång sötsuget igen. I skrivande stund så är det bara några minuter tills bussen går till Godby och sen när jag är där får jag vänta i en timme så risken är att jag äter upp allt redan där och då har jag igenting här hemma.
 
Men det är bra för nu hinner jag inte till busshållsplatsen så då kan jag inte köpa mig något heller. Och inte tänker jag cykla heller för det är för långt och knät skulle inte palla det. Bra där!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela