En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

En hemmadag

Publicerad 2012-08-09 07:46:53 i Allmänt,

Idag har jag inget på agendan så jag tänkte faktiskt vara hemma idag. Värken har minskat men misstänker att den kommer att komma ju mer jag är vaken. Att ligga går bra och det gör inte alls lika ont i kroppen då. Jag kommer nog att sova middag som jag brukar göra när jag är hemma.
 
Var till bageriet som jag bor granne med och köpte mig ett Svartbröd som är så god. Kvinnan som jobbade där hade just tänkt på mig strax innan jag kom. Så roligt. :-)
 
Senare idag blir det pälsborstning av lurvbollen för han har fortfarande en massa päls som måste bort. Stackarn, han måste ha det varmt här hemma. Jag har det varmt inomhus eftersom jag inte kan vädra för annars kan han smita ut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela