En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Helgen

Publicerad 2012-08-05 14:54:39 i Allmänt,

Då har min fostersyster och hennes fästman besökt mig här i Sund. Vi har haft det urmysigt. Igår (lördag) for vi runt till Bomarsund, Kastelholms slott, Vita Björnen och Uffe på Berget. Det var riktigt kul att få se detta. Slottet var verkligen intressant. Roligt att veta att Gustav Vasa har bott i slottet också.
 
Idag for vi till Mariehamn för att äta åländsk glass och se om det fanns något öppet. C ville ha en liten midsommarkrona i bilen men vi hittade ingen. Det är fel tid för sånt. Sen for vi och handlade och åkte hem och grillade kött och åt till Bra köks goda potatissallad. Mums!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Elvine

Publicerad 2012-08-05 15:02:58

Verkar som ni haft kul.

Svar: Jo vi har haft det riktigt roligt. Mycket att prata om. Har knappt hunnit sitta vid datorn.
Ylva

Postat av: Elias

Publicerad 2012-08-06 00:39:52

Hej där. Jag läste just ditt sista inlägg på andra bloggen. Jag tycker inte att du gör något fel som tar det beslutet. Det är upp till dig att leva ditt liv, hoppas bara att du ska må bra och att du kan få all hjälp du behöver för att nå dit. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela