En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

I'm back

Publicerad 2012-08-02 13:58:07 i Allmänt,

Tillbaka till denna blogg alltså.
Jag har varit och tagit en navelpiercing idag. Det gjorde inte så farligt ont och den blev lite sned men det får duga. Blödde en del efteråt och tur att jag hade plåster på så inte tröjan fastnade i det torkade blodet. Skall duscha senare ikväll och ta bort det torkade blodet. Skall ta bild lite senare när blåmärkerna och blodet är borta.
 
Har dessutom varit en hel dag på Pelaren och hjälpt till lite granna men det ena och det andra. Nu är jag hemma igen och skall strax vila mig en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela