En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Mera ont

Publicerad 2012-08-08 18:25:30 i Smärta,

Inte bara benen gör ont idag utan även armarna gör ont och axlarna. Vet inte vad det är men ont gör det. Det gick inte så bra på jobbet utan det blev en massa hack i trafikmärkerna (i plast) så jag fick kasera dessa gång på gång. Det var en som undrade om jag hade muskelreumatism. Ingen aning sa jag eftersom jag inte vet vad det är med min kropp. Klarar inte av att träna heller pga smärtan. Skulle vilja köra ett pass med mina vikter men jag skulle bara tappa dom om jag ens försökte.
 
Jag har försökt att vara utan värkmedicin (glömde att ta med mig) idag men ju längre tiden gick desto ondare gjorde det. En tipsade om Candida och jag skall läsa om detta. Skall se om det stämmer bra med min värk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela