En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Ont i musklerna

Publicerad 2012-08-07 17:57:20 i Smärta,

Jag får emellanåt ont i musklerna i benen, från ljumsken och ner till fötterna. Oavsett vad jag gör så värker det. Jag har alltså kommit in i ett nytt skov och smärtan är nästintill olidlig. Att resa sig upp är pest och pina och likaså att gå i trappor. Bussen är lite pinsam att hålla i sig när jag skall på och av. Skäms för att visa att jag har problem eftersom jag är "så ung" som alla läkare säger.
 
Jag har försökt att leta på google men inget som passar in i min smärtproblematik. Blir nog att ringa läkarstationen och höra med dom. Nu ikväll har jag tagit dubbel dos med värkmedicin så jag får sova. Har bara en arbetsdag kvar denna vecka och jag funderar om jag hellre skall ringa på torsdag när jag är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela