En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Så trött

Publicerad 2012-08-06 19:40:56 i Allmänt, Ätbart,

Helgen var ju rolig men ack så lite sömn. När de for hem i söndag gick jag och la mig och sov bort några timmar och sen så gick jag och la mig i vanlig tid runt 22-tiden. Vaknade kl 6 och gick upp för att äta frukost. Var så himla trött att jag gick och la mig igen innan jag skulle fara med bussen till jobbet. Därför fick jag ingen matlåda med mig till jobbet.
 
Skulle jobba till 12 idag men jag var så himla hungrig strax före 11 att jag kände mig svimfärdig och alldeles skakis så jag frågade om jag fick sluta min vanliga tid för att fara och äta något. Nu har jag gjort i ordning matlåda till imorgon så det inte händer samma sak igen.
 
När jag kom hem och efter att hemhjälpen var här så sov jag bort några timmar till. Det kommer nog att ta ett tag innan jag kommer i rätt rytm igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela