En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Var glad men sen?

Publicerad 2012-08-03 15:23:04 i Allmänt,

I onsdagskväll bokade jag en tid till en spamänniska, jag vet det är dumt men iaf så gick jag på det där med att alla har "egna kit" och det verkade ju bra i och med att det blir med en kanyl. Pistoler är verkligen inte bra men detta är ju med en kanyl.
 
Jag ville ha det så att smycken täcker själva hålet (naveln) precis som dessa har på bilderna och som dessutom är det så på broschyren jag fick med. Men enligt henne så var man så känslig där att hon har då lärt sig att man skall ta i huden ovanför. Jag gick på detta och visste inte bättre, just då.
 
Efter att ha frågat på ett forum som är till för tatueringar och piercingar så anser även dom att piercingen är felplacerad. Jag ar alltså glad över detta förrän jag googlade på navelpiercingar för jag kände på mig att den satt lite fel.
 
Jag har ringt hela dagen men inget svar. Mejlade igår kväll som jag hoppades på att hon skulle svara på under dagen men icke. Mejlade en gång till och berättade vad jag ansåg om detta och att jag tagit ut smycket så det kan läka ihop så jag kan ta en ny. Jag hoppas på att hon tar en ny eller ger mig pengarna tillbaka.
 
Ignorera min feta mage och blåmärken.

Kommentarer

Postat av: Elvine

Publicerad 2012-08-03 17:54:57

Varför exploatera dig sådär.

Svar: Du menar att jag visar magen eller?
Ylva

Postat av: Elvine

Publicerad 2012-08-03 19:51:47

Ja de är väl onödigt att visa magen.

Postat av: Elvine

Publicerad 2012-08-05 08:30:33

Hoppas du inte blev ledsen, jag menade bara att du skall vara rädd om dig.

Svar: Mmm det kan jag hålla med om att jag inte borde visa mig så där.
Ylva

Postat av: maria

Publicerad 2012-08-06 18:43:44

Eh.. magar e väl inget problem.. visst man kan ta en närbild eller inte. Upp till den som lägger upp bilden.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela