En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Det gick bra

Publicerad 2012-07-05 12:51:22 i Djur,

Nu är vi hemkomna från veterinären och det gick bra. Han fick sin spruta plus att dom kollade vad han vägde och lite andra undersökningar. Berättade om hans kliande öron, framförallt det vänstra kliar mycket. Han fick en spruta mot skabb eller vad det nu var. Det är rätt så vanligt att hittekatter har öronskabb. Skulle hålla kolla på det och om det blir sämre så skulle jag ringa igen.
 
Rudis gillade inte alls att var ai transportburen. Det kan jag tänka mig för den är så himla liten. Borde ha tagit min men jag trodde att han skulle vara van med sin egen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela