En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

En katt på rymmen

Publicerad 2012-07-04 12:34:57 i Djur,

Höll på att sjunka genom marken av ångest. Katten var borta. Hittade han ingenstan här hemma. Panik!!!! Ringde till min mamma för att få lite lugnande besked. Katten får ju inte vara ute ensam utan bara i koppel. Hade sovrumsfönstret öppet men jag drog ner rullgardinen så långt ner att jag trodde att han inte skulle komma ut men tji fick jag.
 
Efter att ha pratat med mamma så gick jag ut en tredje gång med lite torrfoder i en burk. Där stod han, mitt i gräsmatten på baksidan av huset. Han kom inte direkt när jag ropade men efter ett tag så kom han och jag kunde bära in honom i lägenheten. Jag var smart nog att stänga fönstret redan innan jag gick för det första han gjorde var att springa till sovrummet igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela