En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Medicinändring

Publicerad 2012-07-03 19:14:08 i Medicin,

Var till min psykiatriker idag och vi pratade en del eftersom jag skickat en massa mejl till henne under hennes semester. Frågade henne: Hur många mejl skickade jag egentligen? Då hade vi betat av 3 ämnen redan. Det var bara fyra mejl som jag skickade. Hade glömt bort att jag skickat dom. Det tog ju lite tid innan jag fick något svar så därför hann jag glömma bort dom.
 
I allafall så hade jag skrivit i ett mejl att jag var såå himla trött hela tiden. Kan ju sova 1-2 gånger per dag och sedan på natten en massa timmar. Och eftersom jag varit så stabil rätt så länge så minskade hon ner på Venlafaxinet med en tablett så nu har jag bara 2 kvar (150mg) och sen Zyprexan med 1 tablett (5mg). Förhoppningsvis så kommer att inte att märka någon skillnad i måendet och kanske jag blir lite mer piggare på dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela