En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Nu jäklar

Publicerad 2012-07-04 17:43:38 i Träning,

Köpte äntligen ett batteri till min våg. Med spänd förväntan ställde jag mig på vågen och jag höll på att smälla av för det var verkligen inte vad jag hade förväntat mig. Som tur är har jag inget bröd kvar att äta och godis har jag inte ätit på några dagar så snart borde jag gå ner i ikt. Mina mediciner gör det bara liiite svårare att gå ner men om jag kämpar vidare så borde det inte vara ett hinder i längden.
 
In med cykeln i bakluckan för att ta den till bensinmacken och fylla på med luft i däcken. Sen väntade jag någon timme innan jag for ut för mitt i solen hade jag ingen lust med att cykla. Kom just in efter en "lång" sträcka på 7,51 km. Helsvettig är jag nu och jag hoppas att jag skall kunna cykla massor varje dag och till slut gå ner i vikt. Konditionsträning skall tydligen vara bra för viktminskning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela