En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Skitcykel

Publicerad 2012-07-02 19:58:11 i Allmänt, Träning,

Är lagom sur just nu. Hämtade hem min mountainbike från ex-mannen. Jag visste sen innan att bromsen bråkar lite och vill inte släppa taget om däcket efter att ha bromsat. Men jag hade glömt bort att ena pedalen vinglade och hade sig. Nu under cykelturen rasade den ner i backen. Hittade alla delar och "lagade" den och cyklade hemåt. Sen for pedalen i backen igen men denna gång hittade jag inte alla delar. På vägen hem ställde jag cykeln vid återvinningsstationen, nån kan ju ta den om de vill eller om den försvinner på något att sätt. Har inte ens pengar till att fixa upp den.
 
Det blir att komma ihåg att ta med däcken från min andra cykel (den med högt styre) så jag kan fylla på med luft. Då kan jag cykla med den istället.

Kommentarer

Postat av: trollet

Publicerad 2012-07-03 09:21:38

Ha ha, cyklar och teknink ska bara fungera;)
Höjdrädd, hmm... då är kanske the cube inte helt rätt;) Men kul grej!

Svar: Vad är The Cube för något? Någon med en kub iaf.
Ylva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela