En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Solat

Publicerad 2012-07-04 14:39:43 i Allmänt,

Idag har det blivit massvis med sol, hoppas jag får någon färg också för det skulle ju vara så trist. Sitter ute med bikiniöverdel och shorts på verandan så inte någon ser mig med min stooora mage. Sen inte klok ut. Det är allt bröd och godis som orsakat detta.
 
Solen är bra den med för den ger mig naturligt d-vitamin vilket jag har en brist utav. Men nu hoppas jag att det löser sig och att nivåerna har gått upp till acceptabla nivåer. Det var ett tag sedan som jag tog några nya prover.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela