En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Bastu

Publicerad 2012-06-09 20:26:50 i Vardag,

Jag och mellersta dottern bastade nu ikväll och det var premiär i husets bastu för både mig och dottern. Har bott här sedan december 2011 och först nu har jag bastat i huset källare. En trevlig stund med dottern. Hon tyckte dessvärr inte om att duscha där nere så hon fick knata upp till min lägenhet och duscha. Egentligen är jag ingen bastumänniska men ibland går det för sig. Sen är det ju trevligare att basta med någon så när jag är ensam så är det inget jag gör. Känns så onödigt att starta bastun för bara en person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela