En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Benträning

Publicerad 2012-06-10 17:33:44 i Träning,

Det märks att jag inte tränat på en hel vecka. Jag är andfådd efter mina benövningar, några med vikter. Det var inte så många övningar men det känns i benen trots allt. Mitt onda knä lät en hel del när jag böjde på benen. Knak, knak lät det och det låter inte något vidare bra inte. Måste höra med min fysioterapeut om detta. Det kan trots allt vara menisken som bråkar med mitt knä.


Imorgon skall jag även fara till rehaben och höra mig för efter ett knäskydd så jag kan gå utan att få ont. Mitt knä rör sig i sidleds när jag går. Inte mycket men tillräckligt för att det skall göra ont. Hoppas att ett knäskydd ger ett gott skydd så jag slipper kryckor i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela