En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Beslut

Publicerad 2012-06-11 16:50:39 i Allmänt,

Idag fick jag mitt beslut på en Intressebevakare. Trodde först det var skilsmässopapprerna som hade kommit. Alltså sista delen av denna process men det var alltså papprerna på att jag beviljat en Intressebevakare. Hoppas bara att hon hör av sig till mig väldigt snart och kan hjälpa mig att få i ordning på mina räkningar och kan hjälpa mig att kontakta de olika företagen som jag ännu inte hunnit betala mina räkningar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela