En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Brödoman

Publicerad 2012-06-21 08:16:57 i Ätbart,

Jag har ett favoritbröd som jag inte ätit på länge men nu har jag köpt den igen och jag bara älskar denna limpa. Godast är den med lite smör och sen leverpastej på. Huuuur gott som helst och jag kan äta massvis av detta. Jag vet att jag aldrig kommer att minska i midjan av alla kolhydrater jag äter.
 
Till frukost blir det oftast 6-7 skivor av detta favoritbröd och det är inte så bra om jag skall försöka gå ner i vikt men jag blir inte mätt på 2 skivor. Skall försöka att äta fibermannagrynsgröt istället. Kolhydrater det med men jag håller mig mättare på det än limpan.
 

Kommentarer

Postat av: heidi

Publicerad 2012-07-02 08:20:59

adda camilla roos på facebook

Arla.se bra hemsida.

Jag rekomenderar att ta kontakt med livsstil på sjukhuset, man går och pratar med hälsoläkarcentralen, mamma är i kontakt med dom och dom är jätte bra :)


Svar: Går till livsstilsmottagningen men jag blir bara så arg på sköterskan när hon sitter och motsäger sig själv.
Ylva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela