En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Cykling

Publicerad 2012-06-24 10:08:54 i Träning,

Det var rätt så hyfsat väder ute. Mulet men inget regn. Passade på och cykla lite. Tänkte först att jag skulle cykla både runt Kastelholm och Tosarby men jag blev så slut efter Kastelholmsrundan så jag vek av hos mig och stannade hemma. Det blev en runda på 22 minuter och sträckan blev 4,2 km. Några uppförsbackar så jag hamnade att gå. Har ingen växel på min cykel så det blev tungt i benen att cykla uppåt. 
 
Men om jag cyklar arje dag så borde kondisen och benen kännas lättare efter ett tag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela