En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Dålig matdag

Publicerad 2012-06-24 16:23:58 i Allmänt, Ätbart,

Har inte haft orken att laga mat idag och resterna från igår glömde jag framme så det kunde jag inte äta. Har ätit en hel limpa med smör och leverpastej och det har resulterat att jag fått springa ett antal gånger på toan. Inte bra alls. Inte för nummer två eller näringsmässigt.
 
Det blir en bättre dag imorgon för då skall jag äta på Pelaren. Vad det blir vet jag inte men alltid något gott får man där. Hemlagat! :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela