En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Det var det

Publicerad 2012-06-30 16:22:45 i Allmänt, Djur,

Lite tråkigt att behöva sälja bilen men det kommer att gå bra trots allt. Det trista med det hela är att jag nu inte kan vara stödhem till djur för ett utav kraven är just en bil så att man kan fara till veterinären när djuren är sjuka och kunna fara och hämta djur som behöver ett stödhem. Chefen kunde komma sen och hämta Rudis när ägaren kommer hem om jag hinner få bilen såld innan dess.
 
Det är bara att lämna tillbaka alla saker till föreningen igen och hoppas att någon annan har nytta av dessa. Men å andra sidan så känner jag av allergin trots medicin och astman är inte på det bästa humöret så det får bli så att jag bara har denna katt och sen lägga ner min "verksamhet".
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela