En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Filosofierar

Publicerad 2012-06-21 17:05:08 i Allmänt, Vardag,

Jag har suttit ute och solat mig och samtidigt tänkt på mitt liv. Just nu tar ångesten över mitt liv och det är inte bra. Tror det är så att jag inte får vara med barnen till sommarstugan och att dom  har det roligt utan mig. De var till Power Park igår som jag inte var med på. Saknar dom så mycket!
 
Sen oroar jag mig för hur min intressebevakare skall fixa med min ekonomi när jag inte lyckades men det finns folk som säger att det är deras jobb och att dom kan detta. Hjälper ju inte så mycket men jag måste nog lita på dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela