En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Getingar

Publicerad 2012-06-12 18:49:39 i Allmänt,

Idag har jag haft besök utav getingar. 5 styckna närmare bestämt. De har hållt till i köket och i hallen så det är där nånstans de kommer in. Misstänker att de har byggt ett bo inne i husväggen för utanför har jag inte hittade något eller det har inte kollat så noga. Eftersom jag inte har någon flugsmällare så har jag låtit de vara och väntat ut dom så att dom blir utmattade och då först har jag kunnat plocka upp dom och slängt ut dom. Har ringt husvärden och fick veta att grannen ovanför har samma problem som mig så han kommer att komma imorgon och leta efter deras bo och lägga in lite gift i våra lägenheter så kanske vi blir av med dom.

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela