En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Gillar det inte alls

Publicerad 2012-06-29 11:44:34 i Allmänt,

Vill inte bli av med min bil. Jag saknar den redan fast jag inte fått den såld. Har farit runt till olika bilhallar men ingen tar emot bilen om jag inte byter in den. Men jag får ju inte byta in den så det blir så att jag måste sälja den privat men det kommer att vara svårt. Det är fel säsong då många köper nya bilar på våren medan begagnatförsäljningen är som bäst på hösten.
 
Pillade bort klistermärkena från motorhuven och det ble inte så snygg så det kommer att dra ner på priset om jag inte får den ren på något sätt. Kanske ex-mannen har avfettning hemma som jag kan få låna? Synd att min bil kostar så mycket.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela