En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Grillkväll

Publicerad 2012-06-13 17:31:27 i Allmänt,

Har varit i stan hela dagen idag. Först jobba, sen träff med min KP och därefter till Pelaren för lite socialt liv. Det var full gång med förberedelserna till grillkvällen då vi skulle få gäster från Nyslott. Jag trodde de var från Sverige med tji fick jag när de kom in genom dörren och pratade finska. Hehe! Hälsade glatt på dom och tog betalt för maten sen ut och sitta i solen. Satt där i minst 1,5 timme så lite färg har jag nog fått. :-)

Grillkvällen skulle hålla på till 19 men jag for hem redan halv 6. Skönt att komma hem efter en lång dag i stan. Kvällen ble i alla fall lyckad, gästerna verkade nöjda. Jag och några satt på en filt i gräset (bland myror) då alla bord och stolar var upptagna. Pelaren bjöd på hamburgare, glass och kaffe. Riktigt stora hamburgare och jag fick tvinga i mig den sista biten för jag blev riktigt mätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela