En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Hur det går?

Publicerad 2012-06-23 20:13:08 i Allmänt, Ätbart,

Jag skrev för ett tag sedan om att jag skulle bli fri min ÄS (som kommer i perioder och nu är det en bra period). Jag äter de flesta dagar enligt min planering att jag skall äta två lagade måltider och frukost samt mellanmål. Det har faktiskt gått ganska bra även om tankarna finns där. Dessa får jag nog leva med länge skulle jag tro. Bara jag inte faller tillbaka i mina ätarproblem.
 
Har bara missat en dag med att äta en varm måltid till middag. Det blir kanske inte den sista gången bara jag inte gör om det igen och igen och igen. Äter jag ordentligt så kanske vikten minskar till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela