En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Jag skall bli fodervärd

Publicerad 2012-06-25 19:08:23 i Djur,

Jag är "happy" just nu. Skall få bli en fodervärd och redan på onsdag kanske jag får hem min första katt. Den skall visserligen inte säljas vidare för den är inne på hotell i 3,5 vecka till. Men det är alltid lika roligt att få sällskap även om det är en kort tid. Sen kommer det säkert mera kattor i sommar när folk inte får sina kattungar sålda och sen till hösten när folk inte vill ta med sig sina sommarkattor.
 
HAPPY!!!! :-D

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2012-06-25 21:06:14

Åh så roligt! önskar dig lycka till.

Svar: Tack så mycket. Det skall bli spännande.
Ylva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela