En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Klarar jag idag så klarar jag imorgon med

Publicerad 2012-06-20 15:44:41 i Ätbart,

Idag har jag inte arit till någon affär vilket betyder att jag inte handla något godis heller. Så om jag klarar av att vara utan idag så klarar jag av att vara utan imorgon med. Bra gjort utav mig tycker jag. :-) Nu gäller det bara att komma över abstinensen de första dagarna och veckorna. Så håll tummarna för mig att jag lyckas imorgon med för jag måste fara och handla lite mat. Skall inte gå förbi godishyllorna men det är ju inte så lätt då de mesta av godiset ligger i närheten av kassorna. :-/
 
Tummen upp!! :-)
 

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2012-06-20 21:49:59

jag har väldigt svårt för att inte "råka" handla något godis när jag är på en affär. :s skulle behöva lyckas sluta med det, hehe..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela