En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Måste börja igen

Publicerad 2012-06-30 20:25:42 i Träning,

Jag har inte haft kraften att motionera på några veckor och det resulterar i att jag blir slö och får mera ont i kroppen. Nu har jag troligtvis inte något gym att gå till för IB skulle försöka att säga upp den. Har inte hört något mer om detta. Jag har visserligen vikter hemma och det är dom jag skall försöka att börja träna med. Kan ju inte bygga muskler om man inte tränar. ;-)
 
Sen skall jag försöka ta bort däcket på cykeln så jag kan ta med mig den till macken och fylla på luft. Som de är nu så blir det platt när jag sätter mig på den. Känner varenda liten ojämnhet i marken och det kan verkligen inte vara något bra för däcken.
 
Så med lite cykling och styrketräning hemma så borde jag komma i form igen. Kanske tar ett tag men jag har ju hela juli på mig att få in rutinen kring tränandet. Har jag börjat så borde det inte vara så svårt att fortsätta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela