En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Måste flytta

Publicerad 2012-06-26 16:45:45 i Allmänt,

Nu låter det inte så dramatiskt och det är okej med mig att jag måste flytta. Min intressebevakare skall ställa mig i olika bostadsköer för att jag skall få en lägenhet inne i stan. Det blir för dyrt att bo här i Sund och ha egen bil. Kostar mig runt 150€ i bara bensin varje månad. 
 
Sen skall IB fixa så att de kan säga upp mitt gymkort också. Det kostar ändå 45€ i månaden och det är mycket pengar. Jag har ju åtminstone vikter hemma som jag kan träna med och sen cykeln som jag kan fara ut och cykla ibland. Flyttar jag till stan så blir det i stort sett bara cykeln som kommer till användning.
 
Hoppas jag får en lägenhet där jag och ex-mannen bodde inne i stan. Men det duger med vad som helst bara det går runt ekonomiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela