En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Måste sälja bilen

Publicerad 2012-06-28 09:01:53 i Allmänt,

Min IB ringde idag och dom hade gått igenom min ekonomi och jag har verkligen inte råd med något lyx som som bilen eller alla dessa småköp hit och dit. Jag måste nu sälja min bil för att få in lite mera pengar varje månad. Så nu har jag lagt ut en annons om den på Marknaden.ax så jag hoppas att det är någon som ringer. Enligt Motorcompany så skulle jag få runt 3500-3900 € för den hos dom så jag satte ut den på 4300 € och sen får jag se vad de övriga bilhallarna ger för min bil. 
 
Kommer att sakna den så mycket och jag som gjort den fin. Alla mina dyra klistermärken måste jag pilla bort innan försäljning för annars så är den inte värd så mycket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela