En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Nu är jag där igen

Publicerad 2012-06-30 18:34:38 i Ätbart,

Jag skulle ju börja äta mera ordentligt och inte proppa i mig massis med mackor men jag är där igen. Bröd är så himla gott så jag föräter mig på dessa hela tiden. Hur skall jag nånsin kunna minska ner på detta frosseri. Det är ju samma med godis. Men jag kan stolt säga att jag for och handlade idag utan att ens kolla åt godishyllorna. 
 
Istället för bröd kanske jag kan äta mannagrynsgröt. Inget vidare heller men det är iaf mättande så jag håller mig mätt längre än vad brödet gör. Har just kokat ägg som jag tänkte äta om en liten stund.

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela