En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Nu vill jag

Publicerad 2012-06-23 09:29:49 i Allmänt,

Känner mig bättre och skulle vilja fara hem till mig. Äta mitt goda bröd, sittar vid datorn och sova i min egen säng. Visst är det trevligt med lite sällskap men ordspråket, borta bra men hemma bästa, säger väl allt. Skall prata med min KP om hon kan fråga läkaren om det är möjligt. 
 
PS: Jag fick komma hem idag och det är så skönt att få vara hemma igen. Saknat min lägenhet, min dator och min mjuka säng. Jag är fri att göra vad jag vill igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela