En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Nyklippt

Publicerad 2012-06-24 17:08:23 i Allmänt,

Mitt hår hade blivit alldeles för långt (hahaha) och det v ar dags att snagga sig igen. Denna gång lämnade jag luggen orörd för jag trivdes bättre med lugg än utan. Nu är inte luggen lika lång som den var sist men det växer. Blev fullt med "tussar" på golvet och handfatet. :thumbup: Var bara och ta fram dammsugaren och suga upp det.
 
Jag trivs i mitt korta hår, det blir inte så svettigt i nacken på sommaren. Brukar ha örhängen på mig så att folk et att jag är av det kvinnliga könet. :cool: 
 
Snaggat är bäst!
 
PS. Jag ser att jag har en "tuss" kvar på baksidan, blir att ta bort det så fort jag skrivit detta inlägg. Det är ju nackdelen med att klippa sig själv, man ser ju inte vad som händer där bak. Har ingen annan spegel att kolla med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela