En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Passade på

Publicerad 2012-06-15 14:31:05 i Träning,

Var till stan för att besikta bilen så jag passade på att träna en timme. Fick några övningar från sjukgymnasten som jag började med och sedan gick jag över till maskinerna och pilatesbollen för att träna bålen (antar att ryggen är inräknad). Har redan tränat armarna och benen denna vecka så då tyckte jag att detta var bra. vill ju även bygga muskler i detta parti och inte bara benen och armarna.

I helgen blir det hemmaträning igen med vikterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela