En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Slut med godis

Publicerad 2012-06-28 20:06:34 i Allmänt, Ätbart,

Tja, IB:n ser ju vad jag handlar (inte exakt vad) för alla betalningar synd ju på kontot. Får inte handla för småsummor längre. :S Dessa småsummor är för det mesta godis. IB:n kommentar var att det måste jag sluta med (godiset alltså). Hon verkar inte ha något beroende och sluta med det är inte så lätt som det faktiskt låter. Det är skitsvårt för jag har försökt flera gånger men fallit tillbaka i dessa ovanor.
 
IB:n tyckte att jag skulle få hjälp av min KP men det är inte deras jobb. Äsch detta kommer att bli skit. Jag kommer att må skit oavsett om jag köper godis eller slutar. Visst kommer jag senare att må bättre när jag inte får i mig "17 ton" socker.
 
Idag har jag inte handlat något godis iaf. Kanske en bra början men jag tycker inte om när andra skall bestämma vad jag skall göra och inte får göra. Klarar inte av sånt.
 

Favoritgodiset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela