En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Teberoende

Publicerad 2012-06-12 06:23:49 i Ätbart,

Jag tror jag gått och blivit teberoende. ;-) Kan inte vara utan te och dricker det i massor när jag är hemma. Längtar oftast hem för att dricka några koppar. På kvällarna kan det blir 4-5 koppar. Men det finns en nackdel med detta, att jag blir så himla kissnödig och måste upp på natten för att kissa. Just nu dricker jag ett te som heter Voyage Indian Chai. Det är ett te från te-cirkeln inne på Te iFokus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela