En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Trött hemma

Publicerad 2012-06-23 15:09:27 i Allmänt,

Jag har nog kommit på ett samband och att jag är mera trött hemma än någon annanstans (läs sjukhuset). Kom hem vid halv 1 idag och var visserligen lite trött pga huvudvärk men kunde inte somna där på avdelningen men hemma blev jag riktigt trött så att ögonen rullade (typ) och jag gick och la mig för att sova en stund. Somnade nästan direkt.
 
Fast å andra sidan kan det vara att jag är mera avslappnad här hemma än någon annanstans. Det kan det också vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela