En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Trött

Publicerad 2012-06-10 16:39:30 i Allmänt,

Jag är trött mest hela tiden. Den känns i kroppen att jag är tröttare än vanligt. Vad detta beror på vet jag inte. Det borde inte vara medicinerna för dom har jag ätit ett tag och då bprde det även ha kommit då jag startade med dom. Jag sover ca 10-11 timmar per natt och en till två gånger under dagen i ca 2 timmer per gång. Så hur mycket jag än sover så är jag trött. Riktigt trött så ögonen känns tunga.

Det kan vara pollen som orsakar detta men jag har inte fått denna symptom tidigare, inte så här mycket iaf. Det kan även vara så att jag har någon vitaminbrist. Dags att kolla upp det och lämna lite prover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela