En rosa anteckningsbok

Dagbok på nätet

Vad skall jag göra imorgon?

Publicerad 2012-06-23 16:52:48 i Allmänt,

Imorgon är det söndag fast det redan känns som söndag idag. Jag är hemma och vet inte riktigt vad jag skall göra. Fixa med tvätten skall jag åtminstone göra för just nu ligger den rena tvätten i tvättpåsen. Fixa med diskmaskinen borde jag också göra. Men sen då?
 
Kanske om det är fint väder imorgon så kan jag ta en cykeltur runt antingen Kastelholm eller Tosarby eller varför inte båda två, hehe. Hoppas mobilen håller för denna färd för igår la den av fyra gånger under min korta tripp runt Mariehamn. Trist när det händer fast i detta fall så är det irriterande då den startar om sig konstant. Det blir iaf ingen musik från mobilen ifall det stör. Att jag inte kan ha flera program samtidigt alltså.
 
vad mer kan jag tänkas göra? Kanske jag borde baka mina semlor men jag vet inte om jästen är bra ännu. Har legat i kylskåpet i minst en vecka. Det återstår att se imorgon.
 
Har ni några fler tips?
 

Jag dricker te igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ylva

Bor på Åland, ensam i en mysig lägenhet på landet. Har tre flickor som jag träffar på helgerna. Skild sedan november 2011. Tycker om att träna och då är det styrketräning som gäller. Har fått diagnoserna Asperger och Bipolär sjukdom typ 2 som vuxen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela